سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

قبولی در کنکور تجربی قوانین و قواعد خود را خواهد داشت. میزان داوطلبان کنکور تجربی هر ساله در حال افزایش می باشد. به همین دلیل لزوم مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی بسیار بیشتر از سال های گذشته احساس می شود. مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی به کلیه داوطلبان کمک می نماید تا بتوانند در رشته مورد نظر خود پذیرفته شوند. در این مقاله از سایت سبز مشاور قصد داریم تا در رابطه با مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی ، مشاوره تلفنی کنکور ، مشاوره کنکور تجربی اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی و مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی با مشاورین و متخصصین سبز مشاور تماس حاصل نمایید.

معرفی خدمات مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

برای قبولی در رشته پزشکی ، نیازمند مشاوره برای کنکور پزشکی خواهید بود. ما در پاسخ به این سوال که چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ پاسخ می دهیم چقدر به اینکه می توانید در رشته پزشکی پذیرفته شوید ایمان دارید؟ تحقیقات روانشناسی نشان داده است که باورهای ما تاثیر بسیار زیادی بر زندگی ما خواهد داشت. به همین دلیل باور به اینکه در رشته پزشکی پذیرفته نخواهید شد؛ تنها موجب به هدر رفتن تلاشتان خواهد شد.

مشاوره تلفنی کنکور

مشاوره تلفنی کنکور

برخی از داوطلبان در مشاوره و برنامه ریزی این موضوع را مطرح می نمایند که بسیار به رشته پزشکی علاقه مند هستم ، اما به دلیل سختی آن هرگز نخواهم توانست در این رشته پذیرفته شوم. گاهی ممکن است شما واقعا توانایی تحلیل ، مطالعه، روش های تست زنی را بلد نباشید و این مسئله را به توانایی های خود نسبت دهید. در این موارد مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی کمک می نماید تا بتوانید به کشف ایرادات و رفع آن ها مبادرت نمایید.

میزان ساعات لازم برای مطالعه از جمله سوالاتی است که داوطلبان در مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی مطرح می نمایند و سوال می نمایند در این زمینه باید بگوییم که هرگز کمیت جای کیفیت را نخواهد گرفت و این موضوع بسته به روش صحیح درس خواندن برای کنکور می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل نمی توان یک نسخه برای تمامی داوطلبان از قبل مشخص نمود. توانایی های شما و در این زمینه بسیار می تواند تاثیر گذار باشد.

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی علاوه بر ارائه فنون قبولی در رشته پزشکی ، شما را نسبت به دروس و واحدهای این رشته و همچنین آینده شغلی آن آشنا می نماید.

مشاوره تلفنی کنکور سراسری

یکی از خدماتی که می توانید در مبحث مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی از آن بهره مند گردید ، مشاوره تلفنی کنکور می باشد. برخی از سوالاتی که داوطلبان کنکور تجربی در رابطه با مطالعه و درصد دروس مختلف دارند مربوط به درس زمین شناسی و مطالعه یا عدم مطالعه آن مربوط می شود. و پاسخ ما این است با وجود اینکه ضریب درس زمین شناسی 1 می باشد، اما باز هم با توجه به کارنامه قبولی رشته پزشکی تجربی ، هیچ یک از آنان در درس زمین شناسی درصد صفر را نداشته اند.

از دیگر سوالاتی که داوطلبان در مشاوره تحصیلی تلفنی دارند در رابطه با میزان درصد لازم در درس زیست شناسی برای قبولی در کنکور می باشد. همانطور که می دانید درصد های کنکور سراسری به صورت توامن با هم در کسب رتبه قبولی تاثیر گذار می باشند. اما به طور میانگین حداقل درصد لازم را می توان 50 درصد دانست. اما این میزان در کنکور 97 به 80 درصد رسیده است.

مشاوره کنکور تجربی 98

کنکور تجربی از تنوع رشته بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما آنچه در اکثر مراکز مشاوره صورت می گیرد، مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی می باشد. در حالی که در رشته های مختلف متقاضیان می توانند مشغول به ادامه تحصیل در رشته های پیراپزشکی ، مهندسی و … شوند. بنابراین یکی از اهداف مشاوره کنکور تجربی 98 ، آشنایی داوطلبان با همین رشته های مختلف می باشد.

جهت اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل کلیک کنید.

آینده شغلی و همچنین در آمد هر یک از رشته های علوم تجربی متفاوت می باشد. به همین دلیل ممکن است برخی از رشته های تجربی در حال حاضر از درآمد کمی برخوردار باشند ، اما قطعا در سال های آینده شرایط تغییر خواهد نمود. بنابراین اگر موفق به کسب رتبه پزشکی نشده اید ، ما به شما کمک می نماییم تا در رشته های با آینده مناسب بتوانید پذیرفته شوید.

مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی

مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی

مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی

برای قبولی در پزشکی ما به شما کمک خواهیم نمود تا از کلیه رقبای خود پیشی بگیرید. مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی در ابتدا از آزمون های هوش استفاده می نماییم تا به وسیله آن از میزان هوش داوطلبان اطلاع یابیم. در وهله دوم کلیه منابع معتبر و منابع لازم را به داوطلبان معرفی خواهیم نمود تا بتوانند برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

مشاوره تحصیلی برای کنکور تجربی فنون مطالعه در هر درس خصوصا درس زیست شناسی را به داوطلبان آموزش می دهد تا با استفاده از به کار بردن این روش ، بتوانند در کمترین زمان ، به بهترین نتیجه دست یابند. به همین دلیل آسان کردن راه و هموار نمودن آن برای رسیدن به اهداف مورد نظر را می توان منوط به استفاده از خدمات مشاوره ای دانست.

برای اطلاع از ضرایب دروس کنکور تجربی 98 کلیک کنید.

قبولی در رشته پزشکی راه ها مختلفی دارد. تمام افرادی که در رشته پزشکی پذیرفته شده اند، همیشه از شرایط مطلوب برخوردار نبوده اند. و این دسته از افراد نیز، کم و بیش با مشکلات مختلفی دست به گربیان بوده اند. بنابراین ارائه نمونه زندگی نامه های این افراد برای درک مشکلات آنان را می توان از جمله خدمات مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی دانست.

 

واحدهای رشته پزشکی

یکی از سوالات داوطلبان در مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی به موضوع تعداد واحدهای درسی رشته پزشکی باز می گردد. در این رابطه باید بگوییم که تعداد این دروس بسیار زیاد می باشد و جهت آشنایی شما داوطلبان عزیز ، به برخی از این دروس اشاره خواهیم نمود.

آیا استفاده از مشاوره تضمینی برای قبولی پزشکی می تواند قبولی در رشته پزشکی را تضمین نماید؟

قبولی در هر رشته ای در وهله اول نیازمند برنامه ریزی و طرح ریزی می باشد. قبولی در رشته پزشکی با توجه به رقابت بسیار سنگین آن ، بسیار سخت می باشد. به همین دلیل هر یک از داوطلبان در صورتی که از فنون برنامه ریزی ، تست زنی ، مطالعه دروس ، آشنایی با مباحث مهم آشنا باشند، خواهند توانست موفقیت لازم را کسب نمایند و تمامی این موارد در مشاوره تضمینی کنکور صورت خواهد پذیرفت.

ظرفیت هر ساله دانشگاه های مختلف برای قبولی در رشته پزشکی به طور میانگین چه تعدادی می باشد؟

حداقل رتبه قبولی در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران چه رتبه ای است؟

آیا دانشگاه آزاد اسلامی پزشکی بدون کنکور دارد؟

آینده شغلی رشته دندانپزشکی بهتر است یا رشته پزشکی؟

من موفق به کسب رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی نشده ام اما  امکان پذیرفته شدن در رشته پیراپزشکی را دارم بااین شرایط بهتر است در کنکور سال قبل شرکت کنم یا رشته های پیراپزشکی را انتخاب نمایم؟

شرایط استفاده از مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی چیست؟

کل دوره پزشکی چند ترم و یا چند سال می باشد؟

دوره انترنی در پزشکی به چه معناست؟

واحدهای عملی پزشکی از چه ترمی آغاز می گردد؟

بیست چیز که می توانید برای کنترل تعویق انجام دهید.

هنگامی که یک کار را در زمان انجام می دهید، خود را پاداش دهید. شما می توانید از اینترنت گشت و گذار کنید، بستنی بخورید یا هر چیز دیگری را که برای شما مفید است تقویت کنید.

اولویت بندی وظایفی که باید انجام دهید. قرار دادن وظایف در ترتیب اولویت از مشکلی است که سعی در تصمیم گیری در مورد آن را دارد.

برای انجام وظایف در بهترین حالت کار کنید. بعضی از دانش آموزان می توانند کارهایی را که در صبح انجام می شود، انجام دهند، در حالی که دیگر دانشجویان راحت تر می توانند در شب کار کنند.

سعی نکنید تمام کارها را یک بار انجام دهید. وظایف را به قطعات کوچکتر و قابل کنترل تر تقلیل دهید.

کار با یک گروه مطالعه شتاب اعضای گروه دیگر شما را با آنها همراه خواهد کرد.

به دقت برنامه ریزی کنید که باید انجام دهید. استیک به برنامه شما

استانداردهای معقول برای تکمیل یک کار را تعیین کنید. تلاش برای کمال می تواند شما را از تکمیل کار متوقف کند.

تنظیم اهداف خاص و پیگیری پیشرفت خود را به سمت موفقیت خود را. این به شما کمک خواهد کرد تا احساس کنید که کار قبل از شما بی پایان است.

یک محل راحت برای انجام کار خود ایجاد کنید. اگر فضای کاری شما مسالمت آمیز و دعوت شده باشد، بیشتر مایل هستید که کار خود را انجام دهید.

برای مدت کوتاهی کار کنید. یک تایمر را برای 15 دقیقه تنظیم کنید و هنگامی که خاموش می شود، یک وقفه کوتاه را انجام دهید.

در ابتدای هر روز یک لیست "انجام دهید" ایجاد کنید. لیست را به طول معقول نگه دارید. هر آنچه را که انجام می دهید، انجام دهید.

در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید، فکر نکنید. متوقف فکر کردن و شروع به انجام.

اگر یک وظیفه خاصی را انجام می دهید که به آن دچار شده اید، خودتان را مقصر بدانید. هنگامی که این وظیفه را کامل می کنید، وظایف دیگر شما مانند "قدم زدن در پارک" به نظر می رسد.

در مورد تمام مزایای تکمیل یک کار فکر کنید. از این افکار به عنوان انگیزه استفاده کنید.

استفاده از یادآورهای بصری از آنچه شما باید انجام دهید. بعد از آن یادداشت ها در مکان های برجسته (مانند درب یخچال و فریزر، صفحه کامپیوتر و آینه) قرار می گیرند و به شما یادآوری می کنند که باید انجام شود.

فضای کاری خود را سازماندهی کنید صرف وقت زیادی برای دنبال کردن کارهایی که شما باید انجام دهید یک نوع کلاسی از تعویق است.

استفاده از فشار همکار این برای Watch Watch ها کار می کند و می تواند برای شما کار کند. شناسایی دوستی که برای انجام کار خود پاسخگو است.

تمرکز بر شروع یک کار به جای اتمام آن. تمرکز خود را از آینده به سمت راست بردارید.

بیش از یک کار را انجام ندهید بیش از حد یک کار می تواند شما را بسیار مضطرب کند. اضطراب می تواند عملکرد شما را متوقف کند.

راههایی را که در آن تعقیب می کنید شناسایی کنید. اقدامات مستقیم برای از بین بردن این موارد انجام دهید.

بنجامین فرانکلین یک بار گفت: "شما ممکن است به تأخیر بیفتید، اما زمان نخواهد بود." از پیشنهادات در این مقاله استفاده کنید تا مانع از انجام کاری که شما دارید انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که زمان بر علیه شما کار نخواهد کرد.

برای مشاوره تحصیلی از مشاوران سبز مشاور کمک بگیرید.

برای مشاوره تحصیلی به سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید.