سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک مقطع کارشناسی خاصی است که در طول تحصیلات کالج شما متخصص است

یک مقطع کارشناسی خاصی است که در طول تحصیلات کالج شما متخصص است. در هر کجا از یک سوم تا نیمی از دوره های تحصیلات خود را در کالج تحصیل می کنید یا در رابطه با آن است. اگر شما در کالج یا دانشگاه چهار ساله شرکت می کنید، احتمالا مجبور نیستید تا پایان سال دوم سال تحصیلی خود را انتخاب کنید. اگر در حال تحصیل در مقطع دبیرستان هستید، باید قبل از شروع تحصیلتان تحصیلات خود را انتخاب کنید.

بعضی از دانش آموزان یک رشته را انتخاب می کنند زیرا آنها را برای یک حرفه خاص مانند مهندسی یا آموزش آماده می کند. دانشجویان دیگر یکی از مهمترین آنها را انتخاب می کنند، زیرا علاقمند به موضوع هستند. فکر نکنید که دانش آموزانی که با اشتیاق خود می روند بدون هیچ گونه گزینه شغلی فارغ التحصیل خواهند شد. اکثر شغل ها نیازی به تخصص خاصی ندارند.

انتخاب بزرگ یک کار بسیار مهم اما دشوار است. در اینجا برخی از مواردی که می توانید انجام دهید، به شما کمک می کند تا تصمیم درستی بگیرید.

انتخاب یک کالج بزرگ
اولین کاری که باید انجام دهیم این است که انتخاب ها را محدود کنیم. فهرستی از رشته های کارشناسی را در کاتالوگ کالج خود چاپ کنید. از کسانی که در آن شما هیچ علاقه ای ندارید عبور کنید.

برخی دوره های مقدماتی را که مربوط به رشته هایی هستند که در آنها علاقه مند هستید، در نظر بگیرید. انجام این کار به شما کمک می کند تا انتخاب های ممکن را محدود کنید. در هر صورت، این دوره ها به سمت درجه شما حساب می شود.

با اعضای هیئت علمی در رشته هایی که در آن شما علاقه دارید صحبت کنید. این اعضای هیات علمی می توانند بینش ها را براساس تجربیات خود ارائه دهند.

با دانش آموزانی که در یک موضوع که در آن علاقه دارید، صحبت کنید. بپرسید چه چیزی آنها را به رشته اصلی و آنچه که آنها امیدوارند در آینده انجام دهند، بپرسید.

شرکت در هر جلسه اطلاعاتی که برای شرکت های بزرگ ارائه می شود که در آن شما علاقه مند هستید.

در نظر بگیرید که این رشته ها که با مهارت ها و توانایی های شما مناسب هستند. احتمال موفقیت در این رشته ها بالا خواهد بود.

اگر مایلید که در موضوعی که به طور مستقیم به یک حرفه خاص هدایت می شود، از خدمات مرکز حرفه ای در کالج خود استفاده کنید. حرفه ای ها می توانند مهارت ها و منافع شما را ارزیابی کنند و حرفه ای را شناسایی کنند که با آنها مطابقت داشته باشد. آنها همچنین می توانند اطلاعات دقیقی در مورد این حرفه ها مانند چشم انداز کار و درآمد بالقوه ارائه دهند.

در حالی که انتخاب شما از یک مهم است مهم است، در مورد آن هراس نکنید. تحقیقات نشان داده است که اکثر دانشجویان کالج حداقل یک بار خود را تغییر می دهند و بسیاری از آنها چندین بار تغییر می کنند که از طریق کالج ادامه می یابند. عمدهیی که در نهایت انتخاب میکنید، جهت شما را فراهم میکند، اما شما را در مسیری قرار میدهد که نمیتوانید فرار کنید. در واقع، اکثر بزرگسالان شغل خود را چندین بار در طول زندگی خود تغییر می دهند.